Tak jsem se byl mrknout na Hondu. Chlapík říkal (tátův dobrej kamarád, taky vozíčkář, bývalej závodník, teď je mu přes 70 a jezdí s 3.0 V6 Báwem), že to auto ani prodávat nechtěl. Že ho měl alespoň jako rezervní, když se mu sralo BMW (převodovka ho zatím stála 100 litrů
). Prý je úplně v pořádku a normálně s ním jezdil. Byla v garáži, málo světla a prostoru, ale brzdy v pohodě, motor relativně čistej. S geometrií 4WS prý žádný problém. Není důvod mu nevěřit, že bylo všechno OK. Znám trochu i člověka, kterej se o to auto staral. Jen upozorňoval, že je to hodně nízký, což je fakt. Karoserie nevypadá na první pohled nijak špatně, když si uvědomím, kolik mu je let. Pak se ptal, jestli mi na to dá táta peníze. Říkám že ne, že to mám ze svýho a on že v tom případě mi to dá za dvacet
(tátovi do telefonu říkal 20 až 25). Tak mám dilema. Takhle v reálu to auto vypadá daleko drsnějc, než na fotkách. Je to celý nízký jako prase
, obrovskej čumák, křidýlko. Fakt to budí respekt. Jen to bylo na kapotě pošlapaný od nějaký kočky
. Říkal, že se s tím dá jezdit pod 10 litrů. Přitom jezdí jak hovado. Dneska mě vezl k tomu autu a zpět a to Báwo není vůbec špatný
. Je to myslím KiLLeRovo, ale třídveřák, v plný výbavě a dvojnásobnej motor
. Tak to asi koupím a bude klid. Při nejhorším to za rok nechám sešrotovat a seženu něco jinýho. Něco by to ale mohlo vydržet.