Počítal jsem s tím, že auto bude v tomto ohledu v dobrém stavu. Pokud je špatné axiální táhlo, během zkušební jízdy to bude znát a může to maskovat další problémy (ložiska, vůle, čepy). Druhá věc je, že se mi moc nechce jet s "novým" autem 300km s rozhozenou sbíhavostí/geometrií. Vím, co s autem se špatným axiálním táhlem dokážou udělat vyjeté koleje a díry, přičemž těch je dnes na silnicích (alespoň v severních a středních Čechách) požehnaně. Doufám, že mě chápete. Nabídnu Vám dvě možnosti:
1) necháte vyměnit táhlo a seřídit geometrii (v případě, že bych si auto nevzal, musel byste to dříve či později udělat tak jako tak)
2) risknu to, ale nabídnu Vám jen 65 tisíc (výměna, oprava, seřízení v Renaultu)
Jakou variantu zvolíte je mi jedno.
Myslím, že to je férová nabídka